Percaya Atau Tidak. 3 Jejaka Ini Pasti Membuatkan Semua Lelaki Cemburu Padanya!!

Cinta sejati yang tulus adalah cinta yang menerima pasangan apa adanya. Bukan karena ada apanya. Dan menariknya, cinta sejati hanya dirasakan sebagian pasangan saja.

Berikut ini adalah 3 jejaka yang berjaya menawan kekasih jelita yang tidak hanya memandang paras rupa. Pasangan-pasangan ini pernah menjadi viral di media sosial.

1. Nguyen Hu Hai dan Linh My Nguyen

Hubungan gadis cantik bertubuh seksi dengan jejaka gembal dengan 83 kilogram ini sempat membuat netizen huru hara.

Banyak pengguna internet yang memberikan komen negatif tentang hubungan mereka. Walau bagaimanapun, pasangan ini tetap saling mencintai dan setia antara satu sama lain.

Mereka sudah menjadi pasangan kekasih lebih dari satu tahun, membuktikan bahawa kasih sayang keduanya tidak main-main.

2. Benly Joy dan Kwan Dii Kwan Dii 

Pada awalnya netizen tidak ada yang percaya pasangan ini pasangan bercinta dan hanya kawan rapat. Alasannya cukup sederhana dan masuk akal, iaitu penampilan keduanya berbeza jauh.

Namun, wanita asal Kamboja ini menepis anggapan netizen tersebut dengan banyak meletakkan gambar mereka berdua berstatus pasangan sang kekasih di media sosial.

Kwan Dii Kwan Dii adalah seorang wanita yang dengan bangga mengaku hubungannya dengan Benly dan tetap setia mencintainya sepenuh hati.

3. Pen Visa dan Lucy Luvella

Kisah percintaan pasangan yang berasal dari Phnom Penh, Myanmar ini bukanlah asing lagi. Pada awal tahun 2014, kisah percintaan mereka ini mendapat liputan media tempatan dan antarabangsa.

Keluarga kecil yang bahagia ini mulai mencuri perhatian netizen saat isteri bernama Lucy Luvella memposting gambar bercuti mereka di media sosial.

Dibandingkan dengan perawakan Lucy yang sangat cantik, netizen tergamam saat melihat penampilan suaminya. Pendamping hidup pilihan Lucy.

Inilah bukti cinta itu buta. Lucy dan suaminya telah membuktikan bahwa cinta itu tidak mengenal rupa dan warna kulit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *